Ont i kroppen

God morgon på er!

Min morgon började för länge länge sedan ;) haha.
Har varit vaken sedan 07.20 typ, vakna pigg och alert!
Däremot har jag jävligt ont i kroppen, fråga mig inte varför.

Idag ska jag till Miroi på möte klockan 14:00, spännande ^^
Syrran kommer hit idag också och ska göra mig sällskap!
Vet inte riktigt när hon kommer, sömntuta som hon är så lär
hon väl sova bort halva dagen först ;) haha. Nejdå!
Hon dyker väl upp senare skulle jag tro. Hon ska ändå
övernatta här så spelar väl ingen roll om hon kommer lite senare.
Vi har ju hela natten på oss att umgås liksom :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost typ,
sedan börja fixa mig lite lätt för mötet jag ska på.
Kan ju inte se ut hur som helst :) Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0