Ooouuuppss..

Måste bara säga en sak lite snabbt..
Skulle precis spara ett nummer i min mobil.
Då står det "Sim-kortets minne fullt" .. eeeh??
Tänkte att mobilen måste vara dum i huvudet, vadå fullt?
Så kollade jag minnet eller så i telefonen, då hade jag
240 sparade nummer och 0 platser lediga :O.. skämt eller?
TVÅHUNDRAFYRTIO nummer, det är sjukt mycket enligt mig.
Ja, så det är väl dags att gå igenom min "lilla" telefonbok nu då
och se över vad det är för nummer jag har egentligen, haha.
Måste la finnas något nummer jag kan ta bort ändå?
Kan la inte ha 240 människor jag ringer? haha.
Får ta bort nummer till folk jag inte umgås med längre,
eller ja, typ ringer och smsar då. I värsta fall kan man ju
be om nummret på msn eller nått ifall man vill umgås någon dag.
Haha. Trodde jag såg i syne först!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0