Pissdag

Godmorgon.

Denna dagen har inte alls börjat bra kan jag ju säga.
Jag är så arg och ledsen, vet inte var jag ska ta vägen.
Bara gråter och gråter och känner sån stark ilska inom mig.
Jag vet vad det beror på, jag vet varför jag är arg och ledsen.
Det är bra, det är jobbigt när man inte vet.

Jag ska till arbetsförmedlingen klockan 13:00 och träffa
min handläggare, hon är tydligen frisk nu, wow.
Vet inte vad jag ska göra där dock, hade egentligen annat att göra.
Men skit samma, lika bra att gå dit och snacka så man får det gjort.
Just nu hatar jag allt som har med myndigheter att göra.

Jag är inte alls på humör nu, som ni kanske märker.
Så jag bloggar senare, kanske. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0