Pratar med pullipullan!

Jag pratar med Jenny i telefonen just nu, hon är trött!
Samtidigt pratar jag med Dansarn på MSN, NAISE! ;)
Jao, vi camar faktiskt, det ni! HAH! Nej. Men hm.
Jag är nog lite trött jag också, vet inte vad jag ska skriva.
Funderar på att dricka en kopp "trötthets-te" så jag somnar gott.

Jenny och jag har redan börjat prata om helgen som kommer. haha.
Vi funderar på vad vi ska göra, hmmmm.. men det vet vi nog redan.
Vi ska nog göra det vi alltid gör på helgerna nu för tiden ;)
Myspys <3 Raaarw! Haha. Som sagt, lite trött är jag!

Imorgon ska jag jobba kväll, 16-22 tror jag det var!
Känns rätt skönt, kvällarna går fort och är lugna.
Det gillar vi såklart! Men saknar redan praktiken :O skumt.

Hm, ja. Det får nog vara allt för ikväll, ska upp TIDIGT imorgon.
Ska möta Jenny och göra hemligheter, mohahahaha!
Sen handla åt mamma, hem och blogga och sedan vila en stund.

Sov så gott så hörs vi imorgon, nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0