Shit vilken helg det har varit!

Hej alla sötnosar! - Jag har en del att skriva nu. haha.

Det har varit en galen men underbart kul helg!
Vet inte riktigt vart jag ska börja bara, haha!

Jenny och jag var ju som sagt på bio igår, den va sådär.
Innan det så käkade vi underbar pizza och hann dricka en kaffe-latte
ihop med dansarn, eller ah, Jenny drack en socker-latte ;) haha. Usch!
Sen blev det bio då som ni kanske förstår, han framför oss sov
sig igenom hela filmen, mycket skumt att han lyckades faktiskt :/ aja.
Vi promenerade runt lite i stan efter filmen, köpte cola på donken osv.
Sen bestämde vi oss för att leka med dansarn och dansken, vi hade
inget annat för oss ändå, och inte dom heller :) Yeah!
Vi satt och tjatade, skrattade ihjäl oss, eh.. lyssnade massa musik.
När klockan slår ca 02:00 så bestämmer vi oss för att börja festa :O
Är inte det galet då eller? Haha, men mycket riktigt så gör vi detta.
Spriten fram och musiken på max så var vi taggade. hahaha.
Vi satt och drack till typ 05:00 någon gång, sen blev folk trötta och sådär.
Dansken skulle få besök också, så Jenny och jag bestämde oss för att dra.
Haha, halv 6 på morgongen drog vi, vi stack till 49:an och köpte mackor + dricka.
Sen åkte vi runt med en helgalen buss, rättare sagt busschaffisen var galen.
Han körde hur fort som helst, jag trodde aldrig jag skulle komma av bussen
levande faktiskt :p haha. KUL! :) Sen bar det av till statoil för att köpa körv.
Haha, aah och sen tog vi våra bussar hem, det var kallt och vi blev trötta!

Så nu har jag precis vaknat, la mig inte innan efter 09:00,
har bara sovit 3-4 timmar IGEN :/ Inte alls bra.
Men jag lär vara ruskigt trött ikväll, ska sova runt 6 tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0