Snart dags för en dusch

Hej igen!

Har suttit och tjötat i telefonen med Jenny ett bra tag nu. haha.
Vi har spelat lite spel också, via datorn alltså!
Nu gick hon och duschade så hon ska hinna in till stan innan
Apoteket stänger klockan 16:00, hon är förkyld :(
Jag sitter och väntar svar från en kompis som jag har messt.
Han är seeeeg. haha. Vi ska nog vara med han och hans kompisar ikväll.
Förhoppningsvis iaf :) haha. Annars ska vi vara med några andra, yey :)

Hm.. är nog dags för mig att hoppa i duschen nu då.
Ska raka ben och sådant tjejer gör när dom ska vara fina. haha.
Vill vara näst intill klar när Jenny dyker upp här :)
Hon ska få sminka mig, as usual.. hon kan det där ;)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0