Söndag!

God morgon allihopa!

Haha, morgon och morgon vet jag inte, god middag kanske :)
Jag vaknade typ 12:30 idag, jag som hade planerat att sova
hela jävla dagen, men så blev det inte :/ Blä!
Kanske lika bra, så jag kan somna tidigt ikväll.

Min helg har varit superbra och händelserik!
I fredags festade vi med Linn och massa fler hemma hos Linn.
Sen bar det av till Tonic där vi drack massa gottit.
Där efter raggade vi upp en taxi som kunde köra oss till
våran efterlängtade efterfest ;) haha. KUUUL!
Så vi efterfestade hela natten, sov ingenting mellan fre-lör.
Sen när stan öppnade stack vi och käkade pizza, mooums.
Dansarn passade vi på att träffa också :)
Vi slöade hos några kompisar hela lördagen, vi orkade
inte göra ett piss helt enkelt, vi skulle sova en stund
men så blev det ju inte heller, haha.
Sen gick klockan och vi bestämde oss för att fixa till oss
lite och dra och träffa dom två D'na, roligt :)
Vi satt med dom en stund innan vi (efter många om och men)
bestämde oss för att åka hem och sova!
Och jag säger bara: FY FAN VAD SKÖNT MED EN SÄNG!
haha, jag slocknade på två sekunder. Dirr när jag la mig i sängen.

Ja. Det var väl min helg i korta drag typ :)
Har hänt en massa mer men allt kan man ju inte skriva.
Då skulle ni få 3 inlägg om vad jag gjort i helgen, haha.
I alla fall en mycket lyckad helg som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0