Tant Jessi säger godnatt

Haha, känner mig faktiskt som en tant nu för att
jag har börjat lägga mig väldigt tidigt om kvällarna.
Men jag måste ju, annars orkar jag inte med dagarna.
Och jag som är så aktiv om dagarna måste då få mycket sömn :)

Har tagit det ganska lugnt nu på em/kvällen.
Spelat lite ps2 och även spel på nätet. Lyssnat på musik,
pratat i telefonen med diverse olika människor. Alltid trevligt.

Ögonen typ hänger på mig, är verkligen dags att sova nu.
Kanske kan glo lite på efterlyst och förhoppningsvis somna till det.
Ja, det ska jag göra! Wiie :)

Och jag är så glad att jag ska ha praktik imorgon.
Åh, känns helt underbart, inte bara sitta på sitt arsle hela dagarna.
Eller det gör jag faktiskt inte, men ah. Känns så ibland :/
Men nu jävlar blir det inga slappa dagar mer, underbaart!

Men ni får sova så gott allihopa så hörs vi senare imorgon kväll.
Puss & Kram <3


Kommentarer
Postat av: M

Sov gott :D

2010-02-10 @ 21:01:31
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Marie, Liams mamma

hehe håller med! ;) Men visst är han?! ;D



kramar.

2010-02-11 @ 07:48:25
URL: http://maaaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0