Vill inte bli sjuk! :/

Det blev ändrade planer! Jenny och jag skiter i att ses.
Båda är väldigt trötta och mår inte särskilt bra.
Jenny är ju faktiskt sjuk på riktigt eller så, riktigt förkyld alltså.
Och jag känner mig lite risig idag, känns som att en förkylning
är på gång typ, skit jobbigt. Vill inte bli sjuk.

Jag har sökt lite jobb idag i alla fall.
Känns bra, så inte min kursledare kan klaga sen. haha.
Finns ju knappt några jobb att söka med den pissiga
utbuldningen jag har, men men. Vad ska man göra :/

Jag ska alldeles strax ta mig en varm dusch tänkte jag.
Sen blir det att sova tidigt, för jag ska upp jäävligt tidigt imorgon.
Dessutom sov jag så lite inatt, så måste ta igen all missad sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0