Andra dagen på det nya året

Fan, mycket dålig uppdatering idag också :/
Fy, fy på mig.. Men jag har haft annat att göra.

Jag duschade för en stund sedan och har precis
plattat klart håret, min plattång är super bra :)
Nu väntar jag på Jenny, hon får skjuts hit!
Sen får vi se vad som händer, vi funderar
starkt på Göteborg alltså..
Vore sjukt kul att åka dit med henne,
göra stan osäker liksom ;) haha.

Hm, det står en hel full påse med alkohol här.
Snacka om att det är frestande att öppna
en flaska/burk av något.
Ligger massa olika saker i den där påsen.
Både kvarglömd alkohol från festen och
sen även allt vårat som blev över, mooums ;)

Hm, kanske kan få med mig Jenny ner till Michell
och tracka honom en stund..
Nej, men önska honom ett gott nytt år.
Eller varför inte en sväng in på Harrys? :) HAHA!
Nej fy, nu får jag sluta fantisera så mycket.

GÖTEBORG - HERE WE COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0