Äntligen hemma i värmen

*Burr* , det är så jävla kallt :/ Hur fan kan folk vilja gå runt på stan,
typ shoppa, fika osv, helt frivilligt? Galet.
Denna veckan har jag bara varit ute då jag vart tvungen.
Som dom tidiga mornarna, då har jag varit tvungen, för jag ska iväg på saker.
Eller så är det kanske bara jag som är väldigt frusen av mig? haha.

Hur som haver så är jag back on track igen ;)
Haha, nej skoja bara, men är med morsan nu
och vi ska laga lunch ihop idag, mooums.
Idag blir det grekisk sallad tror jag, kanske lite kyckling bitar vid sidan om.
Och lite vitlöksdressing på det, sounds great right?


Guuuuuud såå goott! :)

Aja, ska la ut i köket och hjälpa tanta nu då ;) haha.
Skriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0