BÄÄSTA Nyårsafton, ever! (långt inlägg)

Jenny och jag hade fest i min systers lägenhet :)
Vi var där redan klockan 13:30 för att städa,
möblera om och fixa i ordning allting.
Det kom mycket folk, runt 20 pers tror jag, haha.
Skulle egentligen varit mer, men dom dök aldrig upp?!
Men det var nog tur ändå, för det var helt FULLT och trångt.
Dom som kom var: Lankell + vänner, Andreas + vänner,
Emil & Matthias, Sara & Fia + vänner, Madde, Hogge & Jocke,
Nicke & benet .. hm var det fler? haha. Minns inte. Men tror det var alla.
Jenny och jag började dricka ganska tidigt, haha.
Vi drack våra specialare och blev väldigt Fulla!
Vi spelade kortspel, lyssnade på musik och hade jävligt kul!

Sen kom då tolvslaget, vilket jag missade. HAHA.
Faktiskt lite synd, för jag ville verkligen uppleva tolvslaget. haha
Men nu var det så att jag var upptagen med annat ;) grr..
Haha, nej.. men jag stod i hallen tror jag, och typ pussades? :) haha.
Jenny den stackaren missade också tolvslaget, eller så minns hon bara inte.

Eh ja, sen så har jag fått höra att jag däckade en stund efter tolvslaget?
Tyvärr har jag inget minne från att jag gick och la mig, fören jag vaknade
upp och insåg att jag gått och lagt mig. Men det är väl så det ska vara
på en nyårsafton?

Jag kan inte säga så mycket mer om kvällen, bara att den var sjuuukt rolig!
Jag har aldrig haft så kul och träffar så roligt folk innan tror jag!
Jenny, en repris nästa nyår? ;) hahaha.
Åh, jag vill ha den kvällen igen, och igen och igen! DEN VAR BÄÄÄST!


Jenny sötis :) <3


Madde :)


Jag i matthias keps :P


Matthias och Andreas

Madde och Jenny

Folk

Fia, någon och sara

Madde, Ernst och Jag!

Fia

Hm, jag i badkaret? Väntade på att toan skulle bli ledig kanske? ;)

Lankell och jag

Kim (?), Lankell och jag







Lankell :)

Jocke och någon

Sara!



Ja, det blev en del bilder ändå.
Fråga mig inte vem som tagit dom, gissar på Jenny? ;) haha.
Som sagt var det den bästa kvällen jag någonsin varit med om.
Men dagen efter var inte lika kul kan jag ju tala om.
Var så jävla bakis, mådde illa och hade huvudvärk,
men var såklart tvungen att städa upp efter mig.
Så vi började lite smått, det tog tid, men det gick.
Var glas och burkar överallt, blev typ 7 påsar med
både skräp och brukar/flaskor.
En stol var sönder, haha. Men dom skulle ju gå söndet ;)


Jenny hade 39 sms på mobilen när vi vaknade!








Tyvärr hade vi redan börjat städa när vi tog bilderna.
Så det ser la ganska rent ut, men det var det INTE! haha.

Det var min nyårsafton, och jag ångrar inte en sekund av kvällen/natten.
Kunde nog inte ha blivit bättre tror jag.
Och jag vill tacka ALLA som kom, utan er hade det inte blivit just så bra!


Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

ABSOLUT en repris nästa år!! Det var så BÄST!! Vill ha den kvällen igen :D

Hahah Jessi jag minns typ ingen av bilderna och har ingen aning om vem som tagit dom :D haha såg dom bara i kameran dagen efter :D

2010-01-02 @ 11:58:19
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

HAHA, ja LÄTT!!! men kanske i någon annans lägenhet då ;) haha. Lär nog aldrig få ha fest där mer iaf :/ haha. KAN VI JU TACKA EN VISS PERSON FÖR! :@ menmen.. haha undrar vem som tog bilderna då :O haha. Måste varit du ;) haha.

2010-01-02 @ 12:26:41
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jennyjauhiainen

haha aaa :D MHh :/ dumma!

jag har ingen aning. haha. men madde höll kameran också för hon hade ju den på toan med dig:P hahaha

2010-01-02 @ 15:24:46
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0