Blogga?

Sådär ja, då har jag precis duschat också.
Var riktigt härligt vill jag säga.
Rakade benen och armhålorna med, så nu känner jag
mig lite extra fräsch faktiskt ;) mohaha.

Ja, vi vet fortfarande inte riktigt vad som händer.
Vi kan inte bestämma oss, och folk kan inte heller bestämma sig.
Lite jobbigt, men ändå kul att ha olika saker att välja mellan :)

Hm, vad kan man skriva mer då?!
Blä, vet inte vad jag ska blogga om, haha.


Jag ska alldeles strax sätta igång att blåsa håret och
därefter platta det och försöka få fram kläder.
Ska kanske ner till stan och möta Jenny om ett tag,
berer nog på vad vi kommer fram till att göra ikväll.
Men får ställa in mig på att vi ska mötas i stan om en stund,
så jag skyndar mig att bli klar och inte sitter och segar. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0