Börjar bli sjuk tror jag

Fy fan, mådde piss imorse när jag vaknade.
Var tvungen att somna med magknip och huvudvärk inatt.
Mådde lika förjävligt imorse när jag gick upp, men var
tvungen att stiga upp ändå pga ärenden jag hade att göra.
Hur som helst så är jag hemma nu, det är väldigt skönt.
Har skitont i mage, huvudet och örat, inte alls bra.
Tror jag börjar bli sjuk, jag vill inte! :(

Jag är jävligt hungrig nu eftersom inget av det jag åt igår
fick stanna i magen, kom upp lika fort typ :/ haha.
Så jag ska försöka få i mig något nu, kanske en tallrik fil bara.
Sen ska jag pilla lite, kanske ta en dusch och sådär.
Blir att ligga hemma ikväll för min del, vill inte bli mer sjuk
eller få magknipsattacker när jag är ute någonstans.
Så jag får helt enkelt ligga hemma och mysa med mig själv ikväll.
Men det är skönt det också, man behöver sånt ibland!

Just det, handlade lite småsaker i stan innan,
som ni får se lite senare, dags att äta nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0