Drömde något skumt inatt

Haha, inatt så drömde jag en helskum dröm.
Jag hade körkort och bil, bodde på Norrmalm.
Ringde Jenny klockan 04:00 på morgonen och sa åt
henne att gå upp och klä på sig för att jag ska hämta henne.
Hon fattade ingenting.
Jag hade blivit beroende av att köra bil.
Hade haft mitt körkort ett tag, hade vääääärldens fräschaste sportbil.
Den gick som bara den, jag var bara ett litet stäck som for över vägarna.
Haha, hur som helst så körde jag bara den förbannade bilen hela dagarna
och även nätterna, jag varken sov eller åt, bara körde och körde.
Jag satt på bussen hem för att hämta bilen av någon anledning stod den
hemma och jag åkte buss? haha. Skumt.
Då träffade jag Johan på bussen och han ville med mig hem.
Så ja, vi stack hem till mig en snabbis och sedan körde jag hem
honom i min torbodurbo bil, han var helt sjuk efteåt och skulle också
skaffa sig en sådan bil, haha.
Sen åkte jag ut till fristad och plockade upp Jenny och vi for som två
dårar till STOCKHOLM!?!?! .. öhm, ja.. där tog sedan drömmen slut :/

HAHA, snacka om skum dröm?
Hänger ju inte ihop för 5 öre, och vad är allt de där med en skitsnabb bil då?
Fattade ingenting när jag vaknde, haha. Hemskt.

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

HAHAHAHAHA rolig dröm ;D

2010-01-19 @ 17:53:01
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0