Fortfarande ont i kroppen

Hej!

Idag är det måndag och en helt ny vecka börjar.
Känns skönt att ha vecka igen, då är livet mer i ordning.
Haha, eller alltså då har man saker man måste göra osv.

Vi var på hunddagiset klockan 09 imorse,
Karolina fyllde i våra papper och så, vi kom överrens
om att börja praktiken på måndag 08:30, jiippii :)
Därefter gick Jenny och jag runt i stan ett bra tag.
Hon köpte en bok, från order av mig ;) hahaha.
Jag får lön på onsdag och då blir det verkligen shopping!

Jag har så jävla ont i kroppen så det är sjukt.
Hoppas det går över under dagen så man är människa imorgon.
Funderar på att lägga mig i ett kokhett bad, det kanske hjälper?

Har lovat mamma att hjälpa henne att städa idag också.
Usch, det är så tråkigt, men man måste ju :/

Hörs lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0