Helt slut nu alltså

Puh, nu har jag pillat och plockat lite i rummet.
Låg ju påsar, kvitton och sånt överallt typ.
Orkade inte plocka undan så fort jag kom hem, men nu är det gjort.
Är verkligen helt slut nu, typ död. Sov ju endast 5 timmar inatt :/
Känner att sängen kallar nu, ifall jobbet ringer imorgon också
så vill jag vara utvilad och pigg :) Där kan man inte vara trött.
Ska nog påbörja någon ny bok nu, har inte hunnit med det ännu.
Har nog tre stycken liggandes här som jag inte läst än, köpte
dom i somras för att ha att läsa på jobbet och så, men så blev det ju aldrig.
Haha, man vill så mycket ibland, men det finns inte tid till allt.
Aja, nu somnar jag snart här där jag sitter, får säga godnatt nu.

Vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0