Hemma lite snabbt bara

Tjoho :)

Jag kom nyss hem typ, var ju på kursen imorse.
Vi gick igenom ganska mycket angående praktik, mitt jobb osv.
Känns som det mesta löst sig med allt nu.
Ska till hunddagiset på måndag morgon och fylla i papper.
Åh, ska bli så sjukt kul att få vara där igen, träffa favvohunden <3

Aja, hur som heslt så tänkte jag bara skriva lite fort.
Jag ska med bussen om en stund igen, ska möta Jenny.
Vi ska fixa lite grejer och sådär, vet inte när jag kommer hem igen.
Idag är det fredag - Tror jag ska ha en hemmakväll idag.
Ta hand om mig själv typ, ansiktsmasker och sånt mysigt :)

Hm, måste byta om nu faktiskt.
Annars missar jag kanske bussen, haha.
Hörs om någon timme eller nått igen! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0