Home again

Alltså, känns som att mina inlägg är likadana varje dag.
Haha, typ "Hej nu ska jag till stan med Jenny" .. sen..
"Hej, nu är jag hemma från stan igen" .. haha. Sjukt.

Men men, hur som helst, jag är hemma i alla fall,
som ni säkert kan räkna ut själva! ;)
Pratar med Jenny i telefonen just nu, vi försöker
fundera vad vi ska göra ikväll, vi kan inte riktigt bestämma oss.
Vi väntar svar från olika folk som vi har snackat med.
Får se vem/vilka vi ska vara med, ska vi festa eller softa?
Ja, dagens i-landsproblem, right? ;)
Haha, känns som att vi alltid har FÖR MYCKET att göra på helgerna.
Vi kan ju aldrig bestämma oss, eller vilka vi ska spendera kvällarna med.
Men det är la bra det, man vill ju inte sitta hemma utan några kompisar.
Stackars, finns ju faktiskt dom som inte har vänner utan måste
sitta hemma på sitt FETA arsle för ingen vill umgås med dom.
*Tröstkram till er* ;)

aja, ska vara social i telefonen nu, skriver senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0