Jag kan, bara jag vill!

Haha idag har jag fått agera frisör mest hela dagen.
Morsan övertaralde mig att hjälpa henne med sitt hår,
jag var väldigt tveksam eftersom jag fått för mig att jag
absolut inte kan färga hår osv..
Men ack så fel jag hade :)
Jag började med att färga hela hennes hår,
hon sköljde det och det blev hur jämt och fint som helst.
Därefter klippte jag henne, inte jättemycket, men en bit.
Det blev hon nöjd med.
Och nu har jag precis lagt i beigeblonda slingor i håret
på henne också, som hon snart ska skölja ur..
Jag är riktigt stolt över mig själv och hon
är hur nöjd som helst, än så länge ;) haha.
Så jag kan nog, bara jag vill!

Tyvärr har jag nog ingen bild på hur håret var före allt detta.
Men ska ta en bild på det nu efteråt i alla fall, så får ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0