Lalala..

...haha sitter och sjunger för full hals!
Åh Gud så taggad jag är för ikväll alltså ^^


Plattar håret för fullt också, just nu hjälper mamma mig lite.
Svårt att nå där bak och särskilt nu när mitt hår är så långt.
Snäll mamma jag har va? :) haha.

Jenny ska åka hemifrån klockan 16:00.
Hon är väl här runt 17 då kan jag tänka mig.
Då blir det att sminka mig fort som fan (Jenny är min egna sminkös) ;)
Jag är inte så duktig på sånt där, tur jag har henne då :) haha.
Sen bär det av ner till stan, in på systemet en sväng och sen vidare till Linn.
Där blir det nog lite partaj skulle jag tro, eller lite? ;) haha. MYCKET!
Ska tvinga henne att ha på tv'n så jag ska glo Let's Dance samtidigt.
Där efter bär det väl av ner till krogen kan jag tänka mig.
Ingen aning om vilken krog vi ska på, men det får vi väl se!


Jag, Linn och Jenny på halloween!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0