Pigg piggelin, not!

Tjoho :)

Jag vaknade för drygt 1 timma och 30 minuter sedan.
Tog mig dock cirka en timma att vakna till liv.
Haha, drack två koppar kaffe för att vakna till, vilket aldrig behövs annars.
Därefter klädde jag på mig massor med kläder, för jag frös som en gris.
Sen lyckades jag få igång datorn och nu orkar jag till och med blogga lite.

Känner mig otroligt trött och seg idag, vet inte varför.
Har ont i huvudet också, precis som alla andra mornar.
Skit irriterande, typ lägger mig med huvudvärk och vaknar med den.
Dags att besöka farbror doktorn snart kanske?!

Idag är det en fullspäckad dag, har massa saker att göra.
Hundratals mejl som ska skickas och samtal ska ringas.
Hoppas jag får tummen ur och gör det bara.
Jag är för lat för det tror jag, haha. Dumma mig.

Nu ska jag göra en smoothie och sen sätta igång.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0