Plaska i vattnet en stund!

Wiie, nu har magen fått mat och är väldigt glad igen.
Mooums vad gott det var med riktig mat för en gång skull.
Var ju ett tag sen sist ;) haha.

Blev trött nu efter maten så jag ska alldeles strax
gå och fylla upp badkaret med kokhett vatten och
en massa skum, samt tända lite ljus.
Ska bli härligt att lägga sig i ett varmt bad
efter en lång och KALL dag på stan!

Efter badet ska jag nog städa upp lite här.
Ser förjävligt ut. Ska även bära ner lite kartonger
och sån skit till källaren.
Och sedan bara slappa framför en film eller min bok.
Känns som en "slappdag" är behövligt en dag som denna.

Nu ska jag gå och plaska i vattnet en stund,
så vi hörs la sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0