Pust, stånk och stön..

.. nu är jag äntligen hemma från en lång dag på jobbet.
Fast iofs gick dagen relativt snabbt, men lite jobbigt.
En av de boende var ganska så jobbig idag kan man säga.
Men men, så är det och jobba måste man ändå :)

Jag kom innanför dörren för typ 10 minuter sedan.
Försöker hämta lite kraft för att åka iväg snart igen.
Har sån jävla huvudvärk och är trött som satan.
Somnade fan inte innan 01:30 inatt och sedan
ringde klockan vid 06:00, inte bra inte.
Men jag ska möta Jenny sen i alla fall.
Vi har nog inte bestämt exakt tid än tror jag.
Men runt 7, eller efter 7 skulle jag tro.
Jag måste bara byta om och sådära innan :)

Jag är hungrig :(

Just det, Jenny och jag är bjuda på inflyttningsfest
hos Sara (möllan) på fredag!
Får la se om man drar dit en sväng eller vad som händer.
Det är ju bara måndag än, så alla dörrar är öppna ;)

Nu blir det att byta om och ringa Jenny.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0