Så vackert ute

God morgon!
Jag vaknade för drygt 40 minuter sedan.
Har bara hunnit få i min en kopp kaffe och läst lite bloggar.
Somnade sent igår, är helt fast i Liam Norbergs bok som jag köpte.
Den är grymt bra alltså!

Fortfarande en skyhelvetes massa snö ute, vill att det försvinner..
Men måste ju erkänna att jag tycker det är så vackert ute när
det ligger massa snö överallt och så skiner solen på det.
Men, minus 18 grader, det är INTE okej!

Jag har ingen aning om vad som händer idag/ikväll.
Funderar på att bara sitta hemma ikväll också.
Dels för att det är så pass kallt ute och jag är förkyld,
och så ska jag faktiskt jobba 10 timmar imorgon,
vilket jag inte är van vid längre, så måste vara pigg :)

Men man kan ju faktiskt göra något fram till midnatt,
sen dra hem och sova.. Det borde jag orka.. eller?

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0