Sängen, tv, smoothie och telefonsamtal

Nu är det äntligen dags för sängen typ.
Känner mig riktigt trött och seg efter helgens bravader, haha.
Har inte riktigt hämtat mig än känner jag, kanske kan vakna
upp pigg imorgon och känna mig som en människa igen?

Imorgon ska jag till Miroi på samtal klockan 11:30.
Därefter ska jag möta Jenny i stan så ska vi... hm, vet inte?
Haha, vi kanske kan ta en promenad någonstans om vädret är okej.
Vore nog ganska skönt tror jag, hihi :) Vi får la se.

Nu ska jag i alla fall sätta på tv'n, byta om till "sovkläder"
och se på tv, tänkte se på "Grannfejden" och sedan "Tough Love".
Två riktigt spårade serier, hahaha. Men kan va kul ibland.
Ska även hämta hit min underbara jordgubbssmoothie som jag
gjorde förut idag, så himla god :)
Tänkte ringa upp Tobbelus en snabbis med och se vad han har för sig.
Se om han kanske vill hitta på något i veckan, mooums :)



Vi hörs imorgon när jag var vaknat, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0