Ska kolla på film med mami

Just nu sitter jag och kollar på Cops, det är reklam nu.
När det är slut så ska jag och mami se på film.
Har tvingat henne att se på America History X, det är ju ett måste!
Den är ganska lång tror jag, så får se om jag bloggar nått mer.
Känner mig faktiskt ganska trött och seg nu också.
Så funderar på att sova så fort filmen är slut.
Ja, så får det nog bli :) haha. Jag = Trötter!

Hm, kan man säga mer då?
Jag saknar plutten, väldigt mycket.
Undrar hur många dagar, veckor, månader eller år
det ska gå innan vi hörs, eller framför allt ses igen?
En hemsk känsla faktiskt, att inte veta när man får
träffa en människa som betyder så mycket för en som han gör för mig.
Nu har vi ju inte ens någon kontakt med varandra, it sucks.
Hoppas att någon av oss tar upp kontakten snart igen :)

Nu ska jag se färdigt på Cops, sen göra mig iordning för natten
och se på filmen, ska bli mys :) Vi hörs imorgon när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0