Ska snart åka till jobbet

Nu börjar klockan bli ganska mycket,
så det är snart dags för mig att klä på ytterkläder
och gå till bussen... börjar ju klockan 13:00.
Haha, btw, hade en ganska rolig dröm om jobbet inatt ;p haha.
Egentligen ska man nog kalla drömmen hemsk, men nu
efter jag tänkt på den så är det ganska kul ändå.. hahaha!

Vad ska ni alla göra idag då?
Ni är la bakis och ska chilla i sängen hela dagen? ;)
Eller kanske ut i skogen och vandra lite?
Finns en del att göra, men jag måste jobba!
Ser faktiskt fram emot det, länge sedan
jag jobbade helg nu, det är skönt med helgerna!

Ah, hinner inte sitta här och skriva massa tams. haha.
Bloggar inte mer idag, med tanke på att jag är hemma så
sent ikväll och ska upp imorgon, så det får bli först
imorgon förmiddag när jag är hemma efter kursen
och lite andra ärenden, hörs då!

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0