Städning & rensning av badrumsskåp avklarat

Nu kan vi checka av det på "att-göra-listan" haha.
Bestämde mig imorse för att det var något som måste bli gjort.
Mitt badrumsskåp såg verkligen förjävligt ut alltså.
Dammigt, stökigt och ioordning.
Men idag fick jag tummen ur och fixa det.
Dammade ordentligt, sen putsade jag det överallt,
både insidan och utsidan av skåpet.
Därefter rensade jag all skit, slängde gammalt smink,
gamla parfymflaskor/hårspray och så vidare.
Gud så duktig jag är ibland alltså :) haha.

Tyvärr har jag ingen bild, varken före eller efter.
Min kamera har typ fuckat ur totalt, måste lämna in den.
Och med mobilen blev det bara mörka och suddiga bilder :(
Men hur som helst så är mitt badrum rent och fint nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0