Stress, oro och ovisshet

Ja, då var man hemma igen, känns både bra och dåligt.
Fick vara med om en positiv sak i alla fall och det var
att jag och Jenny lyckades få tag på en praktikplats.
Inte vilken som helst heller, utan ett hunddagis - Hundens hälsa!
Har praktiserat där innan och trivdes hur bra som helst.
Personal och hundar är hur mysiga som helst och man lär sig mycket.

Nu ska det bara funka ihop med min timanställning också.
Få allting att gå ihop. Känns lite krångligt..
Hatar att vara med i poolen egentligen, att leva i ovisshet varje dag.
Men samtidigt kan jag inte "säga upp mig" för då överlever jag inte.
Ska väl vara glad och tacksam över det jobb jag har..

Aja, hur som helst så är jag trött på livet just nu,
trött på att ständigt leva i stress, oro och ovisshet.
Aldrig veta hur ens dagar, kvällar eller nätter ser ut.
Alltid behöva bära runta den jävla mobilen IFALL jobbet ringer.
Usch, känner mig hemsk som bara klagar, men ibland tappar man
verkligen lusten för allt, precis allt.
Och det är just vad jag har gjort nu.

Ska inte sitta här och bara klaga och låta tråkig.
Får väl skriva när jag är gladare igen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0