Tacos och film

Hej igen! :)

Nu har Tobias och jag nyss varit på City och handlat lite gott.
Vi ska laga tacos tänkte vi, köpte en massa goda saker att ha i.
Sen köpte vi typ 40 Liter dricka, haha nä men en jävla massa dricka.
Lite smågodis och chips också, mys :)

Vi var även hemma hos honom en snabbis och hämtade några filmer.
Filmerna som jag har dög tydligen inte, HAHA.
Han tog med sig massa komedier, det är vad jag känner för att se idag.
Vi ska nog börja med att se "Baksmällan" i alla fall.
Har sett den innan, men den är så grymt rolig så vill se den igen.
Vet inte ens om jag såg hela filmen då jag såg den. haha.

Jag har ställt Tobbe i köket till att skära grönsaker.
Jag tänkte steka köttfärsen, det är min specialitet ;) haha.

Aja, hinner inte sitta här och babbla, får la gå och hjälpa till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0