Väntar på Tobias!

Haha, fick inte gjort så mycket viktiga saker idag som jag trodde.
Sökte lite jobb och kollade efter praktikplatser.
Eller ah, skrev upp ett antal platser jag vill vara på i alla fall.
Sen imorgon så får jag ragga upp ett ställe ;) mohaha.

Hur som helst så ringde Tobias mig nyss, han hade tråkigt.
Så vi bestämde att han ska komma hit och spela med mig.
Blir väl att spela playstation typ, vilket spel vet jag inte.
Har tröttnat på Gta i alla fall, kanske kan få honom att
spela The Sims med mig ;) haha.
Fan vad kul, se honom av alla spela The Sims, sexigt ;) Grr.
Haha nej, nu ska jag inte vara sån ;p

Har lånat American History X av Jenny idag,
så får la tvinga Tobbe att se den med mig.
Har sett den 1.000 gånger förut, men den är så sjukt
jävla bra så jag kan se den 1.000 gånger till :)

Aja, får la ta och klä på mig lite så man ser presentabel ut.
Kan ju inte se ut hur som helst :)

Hörs senare :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag spela The sims? sexigt? Tycker du det så ska jag absolut spela ;) Grr

2010-01-18 @ 15:28:50
Postat av: Jessi

Haha, jag visste väl att du skulle gilla The sims ;) haha. Du verkar ha fastat helt för det. Sexybooi ;)

2010-01-18 @ 16:17:38
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0