Börjar bli trött

Usch, jag börjar faktiskt bli väldigt trött nu :/
Inte så konstigt med tanke på att jag har sovit väldigt dåligt
ända sedan i torsdags och gått upp runt 5-6 varje dag sedan dess.
Inte alls kul! Imorgon får jag min efterlängtade sovmorgon.
Klockan står på 11:30, kan ni tänka er, 11:30 FY FAN VAD SKÖNT!
Hade jag inte haft tvättstugan imorgon så hade jag nog fan unnat mig
att sova bort hela jävla dagen. Det är jag banne mig värd
efter allt slit den senaste veckan + helgen som var..

Jag ska öppna min påse med ostbågar som jag köpte innan idag.
Ska kalla på Tafsen så hon kan dela den med mig, även hälla
upp ett stort glas med cola, muums. Länge sedan man var onyttig!
Och så ska jag självklart lägga mig och mysa under mitt täcke
och se på Sex and the city, älskar den serien.



Jag önskar er en god natt och så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0