Dagen blev inte som planerad!

Godmiddag gott folk!

Har ni sovit gott? Det har inte jag!
Har sovit ca 1 timma sedan jag kom hem runt 8 imorse.
Skulle vakna klockan 10:45 och dricka kaffe och göra mig
iordning för att sedan åka med mamma och hennes väninna ut
till hennes nyköpta hus som dom pysslar med just nu.
Jag skulle då vara hundvakt åt hennes labrador Sally och hennes
två söta valpar, men mamma väckte mig 10:30 och sa att dom hade
ändrat planerna, varför fattade jag aldrig men ja, nu har dom åkt
och här sitter jag nu, trött och småsur.
Tycker det är dåligt att komma och ändra det i sista minuten så liksom.
Då kunde jag ha planerat in någon helt annat för både idag och imorgon.
Ja, skulle varit med där imorgon också. Men men, så kan det gå!

Har precis pratat med babe och tvingat hit honom!
Måste ju lyckas sova någonting idag annars blir mina sovrutiner helt
rubbade tror jag och tänkte att det kanske går lättare att sova om
han ligger vid min sida och kliar mig i håret och sådär, åh mys!
Så han är väl påväg hit nu I guess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0