Det är svårt..

Fan, det är så svårt med bloggen!
Just nu har jag fått tillbaka min lust för att skriva, blogga.
Jag vill logga in på bloggen hela tiden och skriva en massa.
Men så enkelt är det ju faktiskt inte, ni ska ju gilla det också.
Det är riktigt svårt att veta vad jag ska blogga om liksom.
Kan inte hålla på att bara blogga om hur jag mår, hur mina dagar
ser ut, vad jag ska göra eller har gjort under dagen, det är inget
intressant. Inte enligt mig i alla fall.

Jag har en del läsare, men ni kommenterar aldrig, varför?
Det skulle underlätta massa om ni skrev en liten kommentar
om vad ni skulle vilja ha mer utav i min blogg, vad är det ni vill läsa?

Ibland får jag en skitbra idé och ska blogga om det, men när jag väl
sitter här framför datorn så går det inte lika lätt som planerat.
Man vill ju inte ha för långa inlägg med massa text och det är inte alltid
lätt att hitta bilder som passar med texten man skrivit.. Ja, svårt som sagt!

Men vi får la se om någon vågar slänga in en kommentar och ge förslag!
Annars lär bloggen fortsätta vara lika tråkig och ni kommer bara få läsa
om mitt pisstråkiga vardagsliv typ, inget kul.. right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0