FarmVille...

Haha, jag tar faktiskt förgivet att ingen kan ha missat spelet
"FramVille"? Ingen som har facebook kan ha missat det iaf.
Jag minns för typ ett år sedan satt alla, verkligen ALLA och nördade
framför det förbannade spelet, alla var besatta av det, inklusive
mig själv också. Minns att till och med på fester så gick folk
in och skulle fixa i det jävla spelet, haha. Det var sjukt.
Nu är det nog inte så många som spelar det, kanske är inne någon
gång ibland bara för att checka liksom.
Men däremot jag har börjat spela det som fan igen, haha. Inte bra!
Men det är nog bara nu när jag jobbar natt, det är ett väldigt bra
tidsfördriv faktiskt, blir helt inne i spelet så jag glömmer helt av klockan
och vipps så har 2-3 timmar gått, FANTASTISKT!


Jessi ♥ FarmVille   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0