Förlåt!

Hej!

Vill be om ursäkt för en riktigt dålig uppdatering.
Men jag har legat väldigt sjuk sedan i tisdagsnatt.
Inte alls kul, har spenderat alla dagar i sängen sedan dess.
Knappt orkat prata i telefonen liksom, helt galet.

Idag mår jag faktiskt bättre, det är väldigt positivt.
Ska ju ha fest ihop med Jenny imorgon för hon fyller
20 år på söndag! - GRAAATTIIIIS PUULLAAAN!
Så vi har haft en del att förbereda om man säger så.
Idag var vi tvugna att införskaffa oss all alkohol och de fick
min plutt hjälpa oss med eftersom jag är sjuk.
Sen lämna massa saker i syrrans lägenhet där festen hålls
och det lyckades vi med idag även att jag inte är helt frisk.
Men imorgon måste jag vara HELT frisk för jag ska hem till
syrran tidigt imorgon och städa, möblera om, hänga upp ballonger
och en massa annat, så ja. Måste vara frisk då!

Jag ska nu gå och duscha och sådär, får se om vi hörs mer idag!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Taaaaaack :D♥♥

2010-07-23 @ 21:17:58
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0