Fredag!

Hello!

Nu är fredagen här och jag tänker inte säga "äntliiigen" som jag
i vanliga fall alltid gör, denna fredagen eller ja, hela helgen är inget
att längta efter då jag jobbar hela jävla helgen, jobbar på måndag
med dessutom, suck :( Men men, pengarna sitter ju finfint sen!

Jag vaknade vid 8:30 imorse, drack kaffe och sedan drog jag ner
till stan tillsammans med mamma. Hade lite ärenden på apoteket att
göra och så skulle jag köpa alla presenter till Jenny för att ha det gjort.
Men behövde även mammas hjälp med en av presenterna så därför
var jag tvungen att fixa dom idag eftersom mamma åker på söndag.
Men nu är det gjort i alla fall och det är skönt, jag är nöjd :)

Jag ska strax äta en macka och sedan byta om och dra till jobbet.
Jobbar 16-22 ikväll och 7-16 resten av helgen. Lär inte bli
så mycket bloggande denna helgen, men ni överlever nog!

Ha en bra helg! ♥


Nu du Jenny är du bra nyfiken va? ;) mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0