Fy fan.. (långt inlägg)

Ja, idag mår jag som man förtjänar antar jag.
Det är snart ett helt nytt dygn och jag är fortfarande bakis..
Eller bakis är fel ord, men trött, seg, slö och illamående.

Gårdagen var väl sådär skulle jag vilja säga.
Förfesten här var helt ok, men lite för mycket tjafs från
någras sida, två som alltid ska tjafsa, haha. Det är illa.
Krogen, det blev Harrys en sväng och jag träffade på mitt "ragg"
haha, usch vad hemskt. Sen drog vi vidare till Tonic det var roligare där.
Min extrema huvudvärk satt i hela kvällen, käkade samanlagt 5 huvudvärks-
tabletter under gårdagen men ändå hade jag en fruktansvärd huvudvärk.
Så Jenny ringde en kompis eller va de nu är så han och någon mer knasig
typ kom och hämtade oss och körde oss till akutan. Där kom min älskling
och mötte mig och var så söt och satt med mig där uppe alla timmarna..
Ja, resten ska jag kanske inte ta upp här tror jag.. Hände la en del,
mycket känslor och sådär, men skit samma.. Sånt ska man aldrig blogga
om har jag hört.. Usch!!!!

Jag och babe sitter hos syrran nu, vi har varit iväg en sväng och fixat lite.
Vi kom nyss hit igen. Ytterligare en gång ska han vara urgullig och sitta vaken
med mig inatt och sooova bort morgondagen, jobbar natt då nämligen!
Ja, vi får la se vad vi ska hitta på hela natten, får la ha brutalt sex eller något
annat spännande, skämt-o-sido! haha. Ta mig inte seriös just där.....

Aja, har inget mer att skriva. Är trött och ont i huvudet. Juste, fittan på akuten
igår, hon.. ååååh, ville bara döda henne. Hon som satt i receptionen, vilken
jävla fittig stil hon hade alltså.. men nog om det. Dom kom aldrig fram till vad
felet med mitt huvud är, vad värken beror på alltså, har haft det så i 4-5 dagar..
Var lite nojig över att jag kanske har hjärnblödning då min pappa dog i det
för ett år sedan.. jobbigt :/ men vi lär väl märka....HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0