Helgen är äntligen över!

Hej på er!

Har inte bloggat under helgen pga jag har jobbat så har inte haft tid för det.
Det har varit en helvetes helg på jobbet, jävligt händelserik..
Ja, inget jag får gå in på såklart, men usch vad jobbig helg.
Tyvärr jobbar jag imorgon igen, hur ska jag orka? :/
Sen är jag bara ledig på tisdag och sedan jobbar jag natt resten av veckan.
Usch, det är hemskt att ha sånna veckor, men vafan ska man göra då.
Jag längtar som fan efter helgen så hoppas denna jävla
veckan går fort i alla fall!

Idag åkte mamma iväg på semester och kommer hem om en vecka.
Ganska mysigt att vara ensam, men så jävla tomt och tyst här. haha.
Tur att jag har min älskade tjockiskatt som sällskap!
Ska tvinga henne att sova med mig varje natt ♥

Aja, har precis duschat. Ska städa, laga mat till imorgon och allt
sånt tråkigt, vi hörs nog inte mer idag, men kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0