Helgen är redan planerad och fullspäckad!



Fredag:
  • Jobba 07:30 - 16:00
  • Möta mamma i stan för shopping
  • Hyra filmer och köpa godis innan vi åker hem
  • Väl hemma, se på filmer och gotta oss
  • Sooooooooooooova!
Lördag:
  • Sovmorgon!
  • Färga håret, duscha och platta håret
  • Se på en till film med mamma
  • Göra mig iordning
  • Åka hem till Sara för mat och vin, mys!
  • Hem och vända på dygnet
Söndag:
  • Vakna skit tidigt (om jag sover)
  • Se på den sista filmen med mamma
  • Sova tills det är dags att åka och jobba natt!

Se där ja, det är bara onsdag men ändå är hela min helg planerad.
Haha, har inte en ledig stund känns det som, men det är väl
så det ska vara på helgerna kanske, vad vet jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0