Hiss/Diss lista



Att vara i ett förhållande:
Ja, det var ju ett år sedan jag hade ett förhållande sist, men nu har jag
inlett ett igen och trivs oväntat bra med det. Har aldrig varit "förhållande typen"
riktigt, men nu känns det helt rätt. Känns bra att få älska någon och ge all min
kärlek till en person som betyder mycket. Känns såklart underbart att bli älskad
och saknad också, mycket bättre än jag trodde! Love it


Mamma åker på semester:
Haha, wiihoo! Är glad att mamma ska åka iväg. För bådas skull såklart.
Hon behöver verkligen semester och jag behöver få bo ensam ett tag.
Det tar på krafterna att bo med samma människa i 21 år! haha.
Ska bli jätteskönt att få vara ensam hemma i en vecka.
Ska verkligen njuta av tystnaden här och njuta av ensamheten! :)



Min mobil:
Jävla skitmobil som krånglar redan! Hatar det! Alltså, allt är perfekt med
den förutom att jag inte kan prata i den då jag inte hör vad människan
i andra luren säger. Så jävla störande! Kan ju somsagt bero på plasten
men ja, det vore konstigt i så fall. Dumma mobil! :(



Den överdrivna värmen:
Neeeej, jag vet.. man ska inte klaga på sommaren och värmen när
den äntligen dyker upp i det annars väldigt kalla landet Sverige.
Men de senaste dagarna har varit alldeles för varma för min smak!
Jag klarar det verkligen inte, mår faktiskt riktigt dåligt av det.
Blir yr, mår illa och får extrem huvudvärk och jag vet att jag inte
är ensam om det. Klart jag vill ha sommar och sol, men 35+ är
att ta i kan jag tycka, värmen utomlands är en helt annan sak!
Fy för så varma dagar i Sverige - FET DISS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0