Jag har tråkigt.

Hej igen, haha! Jag har tråkigt, därför bloggar jag igen!
Har väl inte direkt något intressant att säga kanske, men ni
får ta och stå ut med mina tråkiga inlägg när jag jobbar :)

Nu är det mindre än två timmar kvar tills jag slutar, gött.
Det enda jag har kvar att göra innan dagpersonalen kommer
är att kolla matlistan, hämta tidningen och koka kaffe, roliga saker.
Brukar alltid läsa igenom bt också så har jag något att göra en stund.
Ja, vad kan man skriva mer då? Tangenterna på min laptop cpar
som fan alltså, har nog spillt något över dom eller nått, känns som dom är
fastklibbade eller nå liknande, irriterande :P haha.

Min mage kurrar som satan också, är ganska hungrig.
Det enda jag har ätit idag är några bitar naturgodis som jag köpte
med mig påvägen hit, annars har jag inte ätit ett dugg sedan igår
när jag jobbade, då käkade jag två mackor som dom hade sparat åt mig :)
Får ta och äta ordentligt när jag vaknar sen och innan vi sticker iväg!

Haha, ja jag skulle kunna fortsätta skriva typ 10.000 meningar till
om allt och ingenting, men tror inte det intresserar er så ska nog avsluta nu.
Tar med mig datorn när jag åker iväg idag så bloggar nog senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0