Jobbar kväll

Godmiddag!

Jag vaknade runt 10:45, tror jag? haha.
Var helt borta när alarmet ringde och ville bara somna om.
Men kände att jag var tvungen att gå upp, hihi.
Ringde Jenny så fort jag gått och vi snackade i typ en timma.
Vi smider massa planer för en helg som vi verkligen längtar efter!
Haha, mer om det någon annan gång!!

Mamma kom hem nyss, så vi har nyss druckit kaffe.
Vi ska fixa oss en god och väldigt nyttig lunch nu.
Och så blir det jordgubbar och körsbär till efterrätt, mooums ;)

Jag börjar jobba klockan 16:00, så får la åka runt 15 kanske.
Eller om jag tar mig en promenad till jobbet, kan vara skönt.
Vet dock inte hur lång tid det tar så vet inte när jag måste gå :/
Aja, får fundera på det, hihi. Kommer hem sent ikväll och
börjar tidigt imorgon så blir inget mer bloggande idag i alla fall.
Får se om jag hinner imorgon typ.. Ha det gött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0