Lite update sen sist..

Hejsan!

I'm alive, woho! haha. Har bara inte hunnit blogga.
Ja se där, jag har inte HUNNIT blogga.. nu är det inte;
"Jag har inte orkat/haft lust att blogga", good right? :)

Jag har haft fullt upp med att jobba. Jobbade ju till 22 i tisdags.
Sen var jag inte hemma innan 23, blev dirr i säng för att somna och
sedan kliva upp klockan 5:30 igen, så jävla jobbigt.
Igår jobbade jag hela dagen, sen hem och duscha och såntdär.
Sedan kom sötnosen hit för att reda ut lite saker med min mamma.
Haha, låter knäppt I know, men men så ere. Sen låg vi i sängen
och pratade massa, han kliade mig i nacken och jag somnade typ.
Sen vaknade jag, följde honom en bit så jag fick lite kvällsmotion.
Och ja, idag har jag jobbat och slitit igen och nu är det äntligen
helg för min del, så jävla skönt. Är ledig ända fram till måndag natt!

Jag är helt slut både psykiskt och fysiskt så ska alldeles strax
lägga mig i sängen och vila kroppen. Behöver ju inte gå upp någon
tid imorgon så ska unna mig att se på tv någon timma, hahaha..

Helgen.. Ja, vet inte riktigt hur den blir. Ser ganska struligt ut.
Som vanligt typ? :P haha. Men men, det löser la sig.
Ska iväg till Knalleland imorgon i alla fall och köpa ett trådlöst modem.
Heter det så förresten? :/ aja.. Och så ska jag träffa babe, och kanske
jenny också om vi kommer på något att göra.

Ah, nu blev det ett jävla långt inlägg. Läs och njut ;) haha.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0