Lyckat!

Hej igen!

Nu är jag hemma efter några timmars promenad.
Eller ja, vi har ju inte bara promenerat utan även pratat..
.. hm, pratat väldigt väldigt mycket. Men det är himla skönt :)
Vi har pratat igenom allt gammalt groll som varit och lovat
varandra och bestämt att inte se tillbaka på det förflutna mer nu.
Utan nu ger vi oss/detta en nystart från och med idag..
Nu gäller det att bara se framåt och aldrig mer blicka tillbaka
på det gamla. Visst låter det kanon? Varför ska man leva
i det förflutna liksom? Då var då och nu är nu.
Detta känns helt rätt måste jag säga!

Nu ska jag strax stänga av datorn. Ska byta om och borsta tänderna.
Sedan ska jag glo lite tv bara innan jag somnar.
Imorgon jobbar jag kväll så ska sova ut ordentligt, underbart!

Ha en skön kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0