Min stora kärlek

Igår när jag och babe låg i sängen och inte hade någonting
att göra så bestämde vi oss för att slå på en film.
Har inte filmer i hans smak direkt men han gick med på en komedi.
Och så fick det självklart bli "Min stora kärlek"..
Alltså, jag låg och asgarva redan innan vi hade satt på den.
Jag skrattar typ ihjäl mig så fort jag bara tänker på filmen,
särskilt vissa scener i den, den är ju så jävla BÄST! hahaha..

Så ja, till alla er som inte sett den än, SE DEN!
I och för sig tror jag dom flesta har sett den, men finns kanske
någon stackars själ där ute som missat den och det får man inte göra.
Bara för det måste jag nog se den en gång till nu.. HAHAHAHA



Citat ur filmen: "Ååh, visst är hon en riktig liten bakelse?"
"Jadu Hal... hon är ett helt bageri"


HAHAHAHHAHAHHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! SE DEEEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0