Regn och åska = Dött Internet

Hej på er!

Har inte kunnat uppdatera på ett bra tag.
Det ösregnade förut och åskade ganska ordentligt och nu
verkar det som att åskan har slagit ut Internet eller något.
Haha, ja det låter knäppt men ända sedan åskan gick så har
mitt Internet slutat fungera typ, även det mobila Internet ju..
Helt sjukt, just nu funkar mitt vanliga Internet, men så sjukt segt..

Aja, huvudsaken är ju att jag kan blogga, right? :)
Jag har nyss suttit och klickat hem massa saker från Cdon.
Några av sakerna jag beställde ska jag ge till mamma!
Två böcker blev det, vet att hon så gärna vill ha dom, hihi!



Nu ska jag lägga mig och läsa i någon av mina "nya" böcker, haha!
Dom är inte nya direkt, köpte dom för ett bra tag sedan men har inte
orkar läsa dom än bara, haha. Så nu jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0