Saknar...

Åh, sitter och pratar med babe i telefonen och guuud
så jag saknar honom :( Och vi lär inte träffas innan fredag.
Kanske torsdag om jag har tur..
Det är jobbigt att sakna, men samtidigt lite skönt
på något konstigt vis, man längtar ju så efter varandra
och sen när man väl ses så är det ju helt underbart!

Aja, sitter här och försöker lösa korsord samtidigt, inte det lättaste.
Det är verkligen inte min grej alltså, suger på det.
Och ändå är det en korsordstidning för barn, HAHA.. lyckat? Njae..!!

Nu ska jag prata färdigt med min babe och sedan försöka lösa
dessa jävla korsorden, sen måste jag börja städa också :) haha.
Ååh,  nu är det "bara" 4 timmar 35 minuter kvar tills jag slutar, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0