Sjuk..

Hej!

Har inte orkar blogga då jag ligger här hemma sjuk..
Väldigt sjuk. Har åkt på någon jävla magsjuka samtidigt
som jag är genomförkyld med ont i halsen och feber.
Varför? - Usch, hemskt!

På lördag ska vi fira Jenny hemma hos min syster.
Hon fyller ju 20 på söndag så vi ska ha fest för henne på
lördag och ja, då måste jag ju vara frisk!
Känns liiite dumt att ställa in festen nu, bara några
få dagar innan liksom, det går bara inte!
Så gör mig frisk för helvete!

Vi skulle åkt hem till syrran imorgon med för att städa,
möblera om och förbereda en del inför festen, men vet i
fan om jag pallar det alltså. Är så jävla seg i kroppen.
Kanske har någon slags influensa? :/
Jag får la offra mig och åka dit tidigt som fan på lördag istället.
Aja, får la se hur allt blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0